Birgitta Kristina Andersson

Tack alla ni som hört av er till oss nu när vi har det jobbigt. Det värmer mitt hjärta att vi har så många underbara vänner. Det är i sånna här lägen som man verkligen känner vilka som är vänner och vilka som inte är välkommen hit längre, det är inte många jag kommer att räkna bort men döm om min förvåning när det är den som man trodde var bland de närmaste som skall räknas bort. Du hade kunnat skicka ett mess!

Fast vi inte alltid drog jämt och jag var lite trött på att du kom så ofta mellan varven skulle du gärna få kliva in när du vill, göra vad du vill och säga precis det som faller dig in bara det som hände kan göras ogjort. Du kommer alltid att vara saknad och älskad av många. Jag önskar dig all den skönhet du strävade efter och vet att du får det bra dit du kommer.
Jag är så glad att ni fick er bästa semester någonsin strax innan du lämnade livet.
Å jag vet att du är här omkring mig varje gång jag behöver det.
Tack för att du lät mig lära känna dig. Och tack för att jag fick din son till min man.
Vi har två underbara barn som jag vet att du älskade och som kommer att sakna dig hela livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0