Julen har kommit och gått!

Ja så är det ju, nu är det över med julen för den här gången. Fick lite julklappar som jag är nöjd med. Barnen var nöjda med.
Visst har det varit en jobbig jul, men det måste ju gå. Många tankar har gått till Gitten och bara bra tankar. Jag har gjort kalkon och du skulle ha varit stolt om du hade ätit den.
Har jobbat nätter den här veckan och inte varit särskilt social med mina vänner men ni vet ju att jag älskar och saknar er!

Nu är det dags att jobba lite innan det blir tid för frukost. Skriver nog någon mer rad snart!
Sköt om er så ses vi snart!

//S
                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0