1 natt kvar!

Ska bli så skönt när den är över, så här mycket har det aldrig varit på kirurgen sen jag började jobba där. 2 nätter har varit vidriga och jag har 1 kvar:(

Imorgon kommer Girlsen hit, ska bli kul. Alla förberedelser som går att förbereda är klar. Får väl se hur man mår efter att dom varit hit, brukar ju vara skrattkramp i magen.

Barnen har påsklov nu skönt för dom. Danne skall laga mat idag, går väl sådär om jag får tycka till men jag skall vara tyst. Lika bra att inte säga nått, smakar det skit får det bli ett mål på donken innan jobbet;D

Nu skall jag lägga på mattorna i tvättstugan sen slappa.

Vi ses imorgon my lovers!

//S

Kommentarer
Postat av: Anna

längtar tills i morgon :)))

2009-04-05 @ 19:24:49
URL: http://www.nogg.se/corky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0