Adam.

Äntligen har Emili så blivit tillsammans med Adam, å det är ju bra. Dom har skickat sms i flera veckor så nu var det då dags. Det gör mig glad, mammas lilla fissling!

Annars då, jo jag har vart till Linus skola idag och berättat vad jag gör på mitt jobb, tror att dom tyckte det var intressant. Det kändes rätt bra.
Har druckit lite kaffe hos någon som jag inte träffat på länge, när vi träffats så har vi inte haft tid någon av oss, så idag struntade jag i alla måsten och åkte dit. Intressant att höra henne berätta. Hon har en rätt klar syn på livet, hon vet vad hon vill och vågar stå för det. Dom har fått så fint i nya huset nu, visst är det lite kvar att göra men det kommer att gå undan nu skall du se. Älskade deras tv-rum, vilken volym, så otroligt vackert!

Jag har en fundering på att åka till stugan i helgen. Skulle vilja åka dit och mäta lite och förbereda inför sista aprill då vi skall dit och försöka  göra "nästan" klart i utbyggnaden. Jag har en plan om hur jag tror att Birgitta hade velat ha det. Jag har köpt en hel del saker som jag hoppas kommer att höja känslan av att hennes själ trivs där. Jag hoppas innerligt att hon skulle ha gillat det.

Ikväll är det dags att krypa ner i ett varmt härligt bad. det är nog det enda stället där jag kan slappna av och glömma allt för en kort stund.
Jag tycker om mitt badrum, egentligen så ser jag mitt badrum som en ganska romantisk plats i mitt hus. Det betyder lugn, stillhet och tid till livsreflektioner. Många människor mediterar för att hitta sitt inre lugn, jag badar - låter märkligt men så är det.

Imorgon är det jobb igen å det känns bra. Jag tycker om att jobba på kirurgkliniken!

Tack för att jag fick låna en stund av din tid!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0