Dagen går mot sitt slut.

Nu har vi snart firat färdigt Emilis födelsedag. Hon har fått fina presenter och blev jätteglad för ridlägret. Jag har varit lite orolig över att hon skulle bli besviken över lägret.

Peter och Linda var hit, har inte träffat dom på 6 veckor så jag blev glad att dom kom. Ändå är det skönt att dagen snart är slut, jag skulle ta en stödvila på morgonsidan men den tappade jag bort så jag har varit vaken sen 04,50 imorse.

I övrigt har jag inte gjort så mycket idag, mest har jag försökt fått ordning på bloggen, har väl lyckats skapligt iallafall. Ska titta till den imorgon få se om jag känner mig nöjd.

Imorgon jobbar jag kväll så jag åker väl vid 12,15 tiden. Tänkte kolla med Anna om det blir kryss imorgon eller om hon skall bort? Nu skall jag kolla lite tv, slappa och ha paltkoma, vi har gjort egen pizza idag så jag är tvärmätt.

Ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi snart.

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0