Dom kallar det "spa på åsen"

Igår var mina girls här, alltid lika kul när dom kommer. Det är alltid en garanti till skratt och massor av skitprat. Vi gillar sånt vi girls, prata om vem som har lust, vem som inte har lust, hur gör ni, så här gör jag. Tänk va det är skönt att se att det inte bara är jag som tycker saker och ting är konstiga, att inte bara jag lever i ett förhållande av suckar och gnäll.
Det är det som är så skönt med våra kvällar. Ingen ser ner på den andra och vi har total förståelse för varandra.

Igår hade jag ordnat ett litet minispa, inte så mycket men lite avkoppling iaf. Lite skön musik, lite gott att smaska på och lite avslappning. Jag är rätt nöjd med kvällen. Tack girls för att ni ville komma!

Annars då?? Jo jag är ledig idag, Danne jobbar, barnen är med Rickard och Katrin. Emili fyller ju år på fredag, hoppas hon blir nöjd med sina presenter. Ska försöka få till en tid hos frissan åt henne.

Nu skall jag ut i solen en stund och bara njuta!

"När rosen har mist sin doft och världen går mot sitt slut
 När dagen har mist sitt ljus, då är en vän som ett glädjetjut
 Någon som tar en precis som man är, vet mina fel och brister
 Men ändå älskar en när man försöker spela som gitarrister
 Himmelen skickar ner en present varje morgon, man är på helspänn
 Men det bästa man kan få på jorden är en livslång kamrat och vän "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0