En vecka sedan.

Så länge sedan är det sedan jag skerv nu, förmodligen beror det på att jag inte haft en sekund över på en vecka att skriva...
Hoppas det blir bättre nu då!
har vart en bra dag idag, vaknade av telefonen imorse 10,15, det var Terese som tyckte att jag skulle komma och hjälpa henne och städa efter festen igår. Hon fyller 30 imon och hade fest igår, skötte mig strålande, Daniel ja sådär skötte han sig väl haha.

Marina hjälpte mig med klänningen till festen, och den vart kanon - Tack smulan!

Träffade Johannas Johan, söt, trevlig och mycket charmerande! Snyggt jobbat stumpan!
Anna håller på att ta körkort, visst är det roligt, men tänk på oss oxå som ska sakna dig hela veckorna när du är borta...snyft. Duktig Anna!

Annika och jag hade en heldag på torsdagen, det har vi inte haft på hur länge som helst. Tack för alla skratt och inte minst för allt skitprat!

Nu är det dags för tv- soffan innan gonatt.

Puss mina lovers!

//S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hej..äntligen har jag hittat hit:))). Jo men tack själv för den torsdagen..d var ju inte igår om man säger såå. ÅÅ KAN DU TÄNKA DIG SÅ MYCKET PRAT DET PRATAS OM BARA FÖR ATT MAN SKRIVER SKITPRAT:))) jaaaa du:) Alltid ska d ju reta nån. Men tack för att vi är såå jäkla bra på allting.hur skulle d va om inte vi va vi:) He he he.ooooiiiiiiiiii va lycklig jag är. Skitprat är d bästa som finns..tänk va lite smasskigheter kan bli.. Önskar dig allt gött min luftballong

2009-04-27 @ 20:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0