Fredag!

Jag skall jobba natthelg så inte är det något trevlig med fredag den här veckan inte! Men jag vet att det går bra att jobba bara jag kommer dit.
Idag är det riktig vår ute, så himla skönt att sitta i solen, den värmer riktigt bra nu. Linus och Emili får påsklov idag. Hoppas det blir sånt här väder hela veckan, är ju så skönt.

Ska försöka förbereda lite inför måndag kväll idag. Mina Girls kommer hit då, jag tänkte vi skulle ....... nä det kan jag ju inte skriva här. Men det är lite att förbereda så jag skall försöka fixa det så det bara är slutpiffet kvar på måndag.

Ska fixa lite gardiner oxå så det är klart till påsken.
Bertil ringde precis, han åker till sydafrika 15 april, hem 28 april. Ja undrar vem som skall ta hand om allt hos honom då?? Ja jag tror att Bree skall säga ifrån sig när hon får frågan för den frågan kommer, var så säker!

Vet inte riktigt vad jag skall göra sista april heller, kan ju inte åka till stugan som det var planerat. Men jag kan väl hitta på nått annat, eller bara vara hemma.

Nu skall jag ut i solen lite. Puss

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0