Ledig!

Ja nu är jag ledig några dagar. Har bestämt mig för att inte göra något alls idag. Har som vanligt varit händelserikt på jobbet. Gillar gänget jag jobbat med och det gör ju allt så mycket lättare.

Svärfar var hit igår, vi pratade sommarstuga. Så nu har jag lagt fram mitt förslag och det köpte han direkt - konstigt nog. Tänk att det skall vara så svårt för en del att prata med sin pappa. Jag trodde att det bara var att säga som man tycker!? Men jag har väl fel som vanligt.

Danne och Micke skall till lillebror idag och skruva bil, skönt så han inte stör i min "inte göra nått" dag.  Jag tror att jag skall tvätta mig och borsta tänderna lite, för sånt lär jag nog göra ;)

Vi hörs vidare!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0