Måndag morgon!

Så har helgen gått, hunnit med en hel del men mycket är kvar.
har tvättstugan full i tvätt, kan inte förstå att Linus tvätt inte kan hitta ner i tvättstugan innan det är 5 maskiner han kommer dragandes med?? måste vara jag som fattat fel när jag trodde man tog redan på tvätten helst samma dag....knäpp jag är som inte fattat det då!

Jobbar eftermiddag idag, fm imon och em på onsdag. på Torsdag bär det av till stugan och sista april firande. Funderade nästan om jag och Emili skaulle åka till kupolen på lördag. Hon behöver handla en massa saken.

Bertil kommer hem den här veckan med, hoppas han haft det bra. Han är ju bara hemma några dagar så åker han till södra Sverige och speloar golf sen. Undrara hur han skall hinna med allt som man bör hinna göra på våren?! Men det lär ju vara hans problem.

Nu är det dags för tvättstugan igen. Puss

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0