Ny dag, nya utmaningar.

Lite tråkigt att dagen skall börja så tidigt bara. Vaknade kl 05,30 och kunde inte somna om. Alla andra sover som klubbade sälar men inte jag. Ska hem til Anna och kryssa vid 09,30. Eftre det ska jag tillbringa eftermiddag på kirurgkliniken. Jobbar eftermiddag idag och förmiddag imorgon.

Har precis betalt det sista på vår resa. Vi skall ju åka till kreta den 21 maj. Ska bli skönt, hela familjen åker så nu skall det bara sökas ledigt till barnen och plockas fram pass. Fast det är nog lite tidigt att ta fram passen till och med för mig:)
Det är ett tag sedan vi åkte nu, blev ju inget förra året eftersom vi fick Esther då. 

Jag har tittat på bloggen idag och känner mig fortfarande rätt nöjd. Jag har valt ett lite mjukare tema eftersom jag vill att det skall ge ett lungt intryck för dig som läser, det sterila och hårda har jag på jobbet så det villl jag inte ha på bloggen. Skarpa och hårda färger är fint men jag tycker det ger ett lite hysteriskt intryck och jag tror inte att jag är sån.
Så jag hoppas att du som känner mig tycker att det passar mig.

Jag följer en blogg som skrivs av en liten tjej med stort perspektiv på livet. Hon har en blogg som passar hennes personlighet jättebra. Hon är en liten modetjej, men ingen fanatiker, hon är mjuk, men bestämd.
Jag tycker att hon bloggar bra och ger en bra bild av hur hon är som person. Träffade henne häromdagen som hastigast, hon växer upp till en vacker tjej. Jag tror att hon likt sin mor kommer att sätta sitt namn på världskartan ganska snart. Å det är bra.
Hon heter Hanna, jag skall kolla med henne om jag kan länka hennes blogg från min så får du se vad jag menar. 

 Nu skall jag försöka ta mig in i duschen så jag är klar att åka till jobbet när jag kommer från Anna. Jag får inte glömma ta fram barnens påskägg heller, dom blir galen om jag glömmer det.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0