Ruinerad!

Det blir man om man åker till valbo köpcentrum med två barn som vet hur de skall få mamma att köpa saker åt dom. Emili till frissan 1489 kr, Linus en skateboard 600 kr, fika och äta varje timme. Inte undra på att jag blir pank. Men jag vill ju att dom skall få oxå :)

Emili fyller ju år på fredag och hon har beställt en tårta som hennes farmor alltid gjorde. Nu finns ju inte farmor mer så nu står det ju i min agenda att uppfylla hennes önskan.  Jag försöker väl så får vi se hur det går.

Det är rätt stora krav som läggs på andra i familjen när en medlem försvinner, någon måste tänka på allt som hon skulle ha tänkt på annars. Av någon anledning är det så att hennes söner inte riktigt kommer ihåg att tänka på det så det blir ju min lott nu att tänka på allt sånt. Det är inte så att jag inte vill fylla den platsen, det jobbiga är att ingen förstår att jag gör det. Man måste tänka på så himla mycket och ibland behöver mitt huvud vara tomt.

Ska försöka göra nått i hemmet nu så vi hörs av senare!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0