Skärtorsdag!

Den 9 april och skärtorsdag. Jag skall jobba eftermiddag idag, ledig på långfredagen för då har jag ju Emili som fyller år. Sen jobbar jag påskaftonen och påskdagen. Inte så roligt men det går ju. Jag har ju tyvärr valt ett jobb där man jobbar helger när alla andra är lediga.

Vi plockade björkris igår, eller rättare sagt Daniel, jag hade sett så fint vid valkis så det vara bara att åka dit, lite kladdigt och blött var det ju men ibland måste man offra sig för det vackra. Danne trodde inte att jag mena allvar när jag visade var jag sett det, det var en del snö där men han gick och hämtade mitt älskade hjärta! Så nu blir det så fint hemma.



Jag skall fixa iordning lite med påskägg och presenter nu på morgonen innan barnen vaknar.

Bara en sak till som är så viktigt att poängtera - SM guld till FÄRJESTAD - Nä vad stolt jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0