Snart god natt!

Idag har det vart en underbar dag, solen har skänkt värme och ljus nästan hela dagen.
Anna och Johanna var hit och åt frulle och prata skit en stund.

Efter det har jag vart till KTC och hämtat lite grejer till imon, skall prata om vad jag gör i mitt jobb i Linus klass. Få se vad dom tycker om det. Det tog lite längre tid än jag trott eftersom det var ett litet studentproblem jag var tvungen att ta tag i. Vi får se framåt fredagen om det blir någon skillnad.

Jag har skurat badrummet på övervåningen ikväll, skall försöka lägga in ett par bilder imorgon så ni får se, blev så fint.
Anna sa att min stormlykta hade kommit idag, hoppas jag får den imon, då ska ni få se nått så vackert:)

Nu är det dags för sängen och lite bokläsning, behöver nog sova lite, känner mig konstant trött.
En sak till bara, svärtfar åker till sydafrika imorgon.....lyllo honom......men jag är inte sotis.....inte ett dugg!!  NOT!

Puss och gonatt!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0