Supertrött.

Snart är det dags att gå och sova, jag är supertrött. Har krattat tomten, klippt buskar och varit ute nästan hela dagen och det tar på mitt sjukhusdrabbade sinne.

Grillade kyckling till middag med jordnötssås och ris. Inte så tokigt faktiskt. Imorgon skall jag mäta och möblera om lite här så att alla kan vara här sista April som vi har tänkt. Danne har burit granris hela eftermiddagen, jätteduktig är han. Båten ligger i plurret och badtunnan är fylld för att bli ordentligt tätad.

Det är nog lika bra jag går och sover nu så jag vaknar nån gång på förmiddagen imorgon, annars kommer jag nog att sova hela dagen.

Å du min vän.....jag har tänkt på dig hela dagen!

//S

Kommentarer
Postat av: Cecilia Hed Malmström

Ska äta nachos och köttfärs. I går blev det nachos och biff. Det finns en restaurang i byn. de serverar nachos:)ska vara här i 10 dagar....

Vi satte aldrig ett datum....maj....typ ...?

2009-04-25 @ 15:54:55
URL: http://www.likko.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0