Ännu en ledig dag.

Emili skulle med tåget kl halv 10 från Ockelbo imorse. Det innebar att jag klev upp kl 08.00, enda morgonen jag faktiskt sov när klockan ringde, så himla typiskt. Hon och Fanny har varit till Gävletravet idag och tittat på hästhoppning efter det vart det lite klädprovning på stan.

Själv gjorde jag ett besök på Lennys färg och hämtade lite tapetprover så nu har jag bestämt mig å jag tror att det blir jättebra. Johan och Johanna var hit och tittade hur vi skulle göra så nu måste vi måla lite innan vi tapetserar men det kommer att bli så himla bra. Tack Johan för stödet!

Vi har städat inför helgen också, skönt att ha det gjort när jag skall jobba natt hela helgen. Tvätten är slut i tvättstugan så nu är det bara lite småsaker att fixa imorgon. Jag har min andra son här idag så nu skall vi se en film innan det blir dags att sova.

Jag har varit till Annika idag också. Hon har tyckt till om tapeten sen har vi pratat en massa skit också.
Det är så skönt att ha så underbara vänner, man kan alltid träffas och prata lite skit och skvaller. Anna och Johanna har varit hit till mig med. Marina, det var ett tag sedan nu! Ibland går det jättelång tid emellan våra träffar men vi är endå bästa vänner. Vi kan alltid komma till varandra när vi behöver prata om nått eller om vi behöver skratta lite och det är så skönt. Man behöver aldrig tveka på vänskapen för den finns alltid där. Tack för det mina underbara vänner!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0