En ledig dag!

Så har då dagen gått. Har varit till Marianne och pratat nedläggning av Jädraås skola idag. Vi skall försöka ha ett möte nästa vecka så vi får prata ihop oss om vad som är största målen inför mötet med UKN och politikerna om två veckor.

Jag har varit hem till Anna en snabbis också och jag råkade komma precis när lilla Liam gjorde entre i hemmet. Men sån sötnos. Och två stolta föräldrar. Ville inte vara så närgången på den lille eftersom jag hostar så hemskt men ni kan vara lugna, det kommer det med.

Nu på kvällen har jag gjort om Emilis blogg lite grann, hon ville ha den lite rosa så då ordnade jag det. Hon skall åka in till Gävle imorgon på Gävle horse show. Hon tar tåget in och åker sedan buss till travet. Tänk vad hon växer och börjar fara runt. Lite kul att hon vill göra saker med sina kompisar.
Jag är ledig imorgon med så vi får väl se vad dagen har att erbjuda.

Tänk vad en del människor är trångsynta, att strunta i familj och vänner över en baggis kan i längden staffa sig ganska hårt. Att det skall vara så svårt att vara lite ödmjuk och tänka på sig själv och andra som individer inte material som man kan kasta bort. Tänk lite längre in i framtiden och er själva om 10 år, hur vill ni ha det då??


//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0