En stund i hemmet.

Så var jag då hemma igen, familjen och jag bestämmde att vi skulle vara hemma någrea dagar så vi kan vara lite för oss själva. Bertil hade taänkt vara med oss i stugan den här veckan och det funkar inte för mig nu.
Sen kan det ju vara så att hemmet behöver ett litet ansikttslyft, det blir rätt risigt när man bara stannar till, snabbtvättar och packar om.

Nu är det dags att slöa framför tv:n, sitta i min egna soffa, halvsova till en skaplig film och dricka en stor kopp te.
Jag skriver väl lite mer imorgon så vi hör då!

//S

Kommentarer
Postat av: Akinna

Me loves you.. And i hope you know that. You are a star in heaven..and you love somebody really really toooo mutch.But i know... The love fore you its true.Oj så d blidde...he he he. Men så är det.. Vissa kanske inte förstår innebörden med orden.. Men jag hoppas du gör det.. Ta hant om dig

2009-08-03 @ 21:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0