Ensamhet!

Ibland känns det som om alla vänner som säger sig vara mina bästa inte vet riktigt vad en bästa kompis är. En bästa kompis är inte alltid den man tror, det kan vara någon man inte trott var en vän.
Är man verkligen en bästa vän om mat tar varandra för givet?? Nä det tycker nog inte jag. En bästa vän skickar ett mess ibland för att kolla läget, ringer en kort signal och säger "hej jag täker på dig" bara för att visa att man finns där. En del är väldigt ombytlig i sina "bästa vänner" och har olika varje månad, är det en bästa vän??

Jag lär mig för varje dag vem jag verkligen vill kalla vän och till och med älskade vän. Det som är ett bekymmer är att den gruppen människor minskar för varje dag. Men det är nog så livet är.
Sov gott och var rädd om dom som du vill bli kallad vän av!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0