Mitt fynd!


Mitt bästa inköp under dagarna i glasriket!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uj,jag tycker den nästan ser lite otäck,man väntar bara att den ska ska slå upp ögonen och stirra på en.När jag var barn hade mamma en tavla med en kvinna som bar en slöja,och vart man gick i rummet följde hon en med blicken.....och jag kan svära på att hon blinkade åt mej ibland.Det slutade med att jag helt sonika flyttade in den i garderoben och där fick den förbli,mamma förstod att jag blev mörkrädd.Hoppas att du blir nöjd över ditt nya inköp och att den fyller sin plats och att den aldrig aldrig blinkar åt dej..Från en (mörkrädd) ylwa

2009-08-08 @ 15:32:57
URL: http://ylwaslillahus.blogspot.com
Postat av: Marina

Fin! :)

2009-08-09 @ 20:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0