Reklam.

Är vaken igen för jag kan inte sova som vanligt. Sitter i soffan på övervåningen och ser på tv och surfar lite på nätet.
I reklampausen kommer ett inslag som berör mig så otroligt mycket. Reklamen är bra gjord, rätt lätt, en väldigt söt flicka och ett så fruktansvärt jobbigt budskap. Kan inte förstå varför det berör så hårt.

Ofta tycker jag bara att reklam är jobbigt men upphovsmännen till de här reklamsnuttarna, för det finns flera som berör lika mycket som den här, har lyckats så otroligt bra. det är aldeles för mycket av den här varan i vår vardag idag. Det är så lätt gjort att någon klär sig fel, har fel föäldrar, har tandställning eller kanske bara blir utsatt.

Jag länkar in reklamsnutten så vet du vilken jag menar, kanske berör den inte dig men jag hoppas att den gör det för det tyder på att du har ett hjärta som kan skilja på rätt och fel. Tack för att du tog dig tiden!

//S
       

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag visste precis vilken reklamsnutt du menade innan jag ens tittat på klippet.Jag håller med,den berör verkligen och när den visas lyssnar man ordentligt och varenda gång får jag förklara den för Ida vad den verkligen handlar om.Egentligen ska det inte behövas såna budskap,synd hur världen har blivit och hur barn och vuxna kan behandla varandra.Sorligt, men sant tyvärr.Ha en bra dag Sara trots att du inte får sova på nätterna.Kram Ylwis

2009-08-13 @ 11:54:31
URL: http://ylwaslillahus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0