Slut på semestern!

Ja då har 3 veckor gått och min semseter är slut. Det är nog länge sedan jag hade en så här jobbig semester. Vad jag än skall göra så blir det bara fel, allt skiter sig hela tiden. Varför kan inte livet bara vara lite enkelt? Och varför skall allt skit hända mig? Jag skulle så gärna vilja att allt var som före den 8 december 2008. Den som hände då har förrändrat mitt liv så mycket att allt håller på att rasa samman och för första gången i mitt liv vet jag inte vad jag skall göra. Hur jag än gör så kommer det bara att bli fel. Ofta hör man att man skall välja mellan "pest eller kolera", men vilket är det minst plågsamma att välja?? Händer inget snart så kommer jag att bli tokig, varför kan ingen backa upp mig lite?? Jag orkar inte det här mer.

Annars då, nu när jag fått gnälla av mig lite. verkar som om det är en rejäl babyboom på gång den här veckan. Cissi har fått en Charlie, Carro har fått en Thelma och Emmy får en....ja på det får vi vänta och se.
Emili har fått sin nya telefon idag, så nu sitter hon och lägger in allt gamalt på den nya.
Linus har Krille här och han skall sova över. Han har bott hos oss sen onsdagkväll nu, det är riktigt mysigt men en lite knallhatt till i huset. han får stanna så länge han vill och det hoppas jag att han vet!

Den här helgen har vi vart i stugan torsdag till söndag och vart alldeles ensam min familj och jag. det har vi inte varit en enda gång under hela året fast vi varit där så mycket i år. Det har varit jätteskönt. Allt är klart nu utom inkopplingen av avloppet och det skulle Bertil ordna så vi får väl se när det blir av, om det blir av.

Nu är det dags att se på tv sen sova, imorgon kväll är det dags för kirurgkliniken.

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0