1 år.

Idag är det 1 år sedan Birgitta dog. Jag och barnen har tänt ljus på morgonen. Det känns lite extra idag när det är årsdagen. Det har hänr mycet på 1 år, både bra och dåliga saker. På nått sätt så känns det ändå skönt att 1 år gott. Alla speciella dagar som man i år har tänkt på lite extra bara för att det fattas nått så viktigt. Men vi glömmer dig aldrig även om vi inte kommer att täna på dig lika mycket ju längre tid det går, men du kommer alltid att finnas i våra tanar.

I dag på morgonen har jag varit ner till Ockelbo igen så Linus och Calle har fått panta burkar. 716 kr vart det, en bra summa att lägga till skolresekassan. Tack till alla som lämnade till pant!
Jag skall jobba eftermiddag idag men också torsdag och fredag. På fredag jobbar jag H-tur som innebär att jag slutar 20,00. Faktiskt är det skönt att sluta lite tidigare någon gång ibland.

Det har varit en konstig höst, jag har varit förkyld, haft hosta under hela hösten. Men så har vi ju riktigt tråkigt väder också. Mörkt, grått, blött och disit. Inte konstigt att man aldrig vaknar till liv ordentligt. Jag vill ha minusgrader och snö, fräsch luft och lite sol. Det är inga små krav jag har det vet jag men jösses...det är ju december skall det vara så svårt att få till ett riktigt vinterväder!!

Anna har namnsdag idag, Grattis min gobit! Tänker på en annan av mina vänner också, hon har det jobbigt nu, men du är stark och jag vet att du kommer att ordna det här. Jag tänker på dig mycket skall du veta!
Nu är det dags för en dusch innan det bär av till jobbet! Puss och ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0