En kort summering!

Vad har då hänt?
Jo vi har flyttat åt svärfar, han har sålt huset och flyttat in i en 2:a. Han  har sett på tv. Man hinner spara på sig en hel del på 30 år i samma hus. Men nu är det klart och Andreas och Emmy har flyttat in i huset. jag hoppas jag får komma dit och hälsa på nån dag.

Jag har varit i Borås också. Mycket bra och intressanta förseläsningar. Det var VFU konferens där i tre dagar.
Nu jobbar jag natt den här helgen och eftermiddag till veckan. Har massor kvar att göra inför julen och har väldigt lite tid. Men lägger man i en högre växel så brukar man hinna ändå.

Livet då? Jo det händer väl där med. Vänner kan ta lång tid att finna men tänk så fort det går att mista dom. frågan är ju om det var en vän när dom försvinner så fort. En del säger att dom vill vara ens vän men försvinner ändå. Jag tror att det är nått fel på mig, ställer jag så höga krav på dom som umgås med mig? Eller är det bara att jag är en tråkig, bitter och vidrig människa? Det tål helt klart att tänka på

Just nu är det tapetsering av sovrum som står på agendan, det blir förhoppningsvis klart nu i veckan så jag kan dona ordning där efter nästa helg. Helgen som kommer skall vi tillbringa i Uppsala hos Daniels bror. Vi skall shoppa lite julklappar och bo kvar hos honom och Lina. Blir väl ett glas vin och lite god mat på lördag kväll får jag hoppas.

Nu skall jag slöa lite framför spisen innan det är dags för sista natten med Maria och Camilla. Helt underbara flickor utan gräns för var det magonta i skrattet blir en plåga:) Är så tacksamma för att jag fått jobba med er i helgen!

//S

Kommentarer
Postat av: camilla

tack själv sarah! inte alls jobbigt att gå till jobbet när man får umgås med sånna pärlor som Dej och Maria...

2009-12-07 @ 22:39:04
URL: http://jeanpilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0