Snart nyår!

Så har då julen kommit och gått. Stressen före jul är som vanligt total, en äldre dam körde över mina fötter med kundvagnen på ica två dagar före jul och förstod inte varför jag sa ursäkta, konstiga varelser de där sterssade kvinnorna!
Julen har varit en bra helg, god mat, fina julklappar och trevligt sällskap. Calle och Lina har bott här hela helgen. Fick i sista stunden göra om mitt kontor till gästrum men det var roligt och blev rätt bra! Nu har vi nyåret kvar och då kommer Tomas och Ella hit, ska bli mycket trevligt. Tänkte laga lite god mat, en smarrig dessert och lite champange vid 12-slaget. Blir nog ett lungt nyårsfirande i år.

Emili åkte till Stockholm med Adam idag, dom skulle hälsa på Adams pappa som bor där. Linus och Danne skall åka lite skoter. Daniel har varit och jagat idag med ett gäng andra grabbar och det blev tre rådjur skjutna för lilla Esther!

Nu skall jag försöka fixa lite mat, tror det blir rester idag, kalkon och potatis. Om vi inte hörs mer före så
GOTT NYTT ÅR på dig som kikat förbi!

//S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett riktigt riktigt Gott Nytt År önskar vi Er alla från oss alla i Sandviken.Ylva med familj

2009-12-29 @ 19:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0