Tisdag!

Då var det tisdag morgon, regn och rusk som vanligt. Mörkt hela dagarna det är så himla tråkigt! Jag vill ha minusgrader, snö och kristaller på fönstren! Suck!

Har nyss varit till skolan och hämtat lite pantburkar. Barnen har samlat in för att få ihop en slant till skolresan.
Igår skurade jag badrummet grundligt, skönt att få det gjort. Tänk så skitigt det kan bli! Man förundras lite över all lort som finns! Tomas var hit och spacklade väggarna i sovrummet också så nu händer det lite. Leddig dag idag och massor att göra. Undrar varför man skall stressa så dant till denna julhelg. Helgen vara i några dagar sen är allt slut. Men vanan trogen så gör man det ändå:)

Ska försöka göra nått nu så vi får se om jag skriver en rad lite senare! Puss.

//S

Ger dig en tanke och en jättekram, du vet var jag finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0