Två veckor!

Idag har jag varit sjukskriven i två veckor. Tiden går fort, en del säger att det beror på att man har roligt men jag vet inte om jag håller med. Jag har varit till Hc idag och sagt till doktorn att jag börjar jobba på fredag och hon var inte så nöjd med det men jag vill det själv och det är bara jag som kan avgöra det.

Jag upptäckte något precis innan jul som kan underlätta en del saker. Funderingar jag haft har fått klarhet och det kommer att underlätta mitt liv ett tag. Jag är så tacksam för det och kommer att ta tillvara på denna kunskap så gott jag kan!

Tomas och Ella har varit på ultraljud idag, två ben, två armar och ett pickande hjärta. Ska bli så kul att mina barn får en till liten kusin och vi längtar. Den 29 maj skall det vara tid för den lille att komma fram och visa sitt lilla ansikte för oss.

Nu är det dags för ett bad och sedan en film, det händer inte så mycket i mitt hem just nu men jag trivs och vill ha det så ett kort tag så jag hinner ikapp verkligheten. Puss på er!

//S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0