Ensam....

Ja jag är ju lite ensam nu jag då, Danne är borta i tre dagar. Tomt i sängen blir det då.
Har jobbat på Högskolan idag, gick bra idag med - lte mer mitt område kanske. Efter det har jag städat huset åt bertil, han kommer ju hem på torsdag. Efter det skidtävling på plan. nu skall jag se på tv och göra ingetnting.
Jag skall jobba min 9:de dag i rad imon, känns lite i kroppen att jag skulle vilja vara ledig. Jobbar en kväll imorgon.

"När jag går hos dig känner jag att du hjälper mig. Du hade varit en av få som jag hade kunnat prata med och du skulle veta precis vad du skulle säga. Inte säga för att vara snäll utan för att du tyckte så. Tänk vad du blev arg när vi sa att vi skulle ha barn. Helt hysterisk för att vi skulle förstöra våra liv. Vilken skillnad det hade blivit sen dess.
Sen kom Emili, å du bara älskade henne. Linus kom å du blev ännu värre. Jag fick en bok "lilla svärmorsboken" å du sa att så var inte du. Men så var du- exakt så var du! Men det konstiga är att det var det jag gillade - din totala okunskap om hur jobbig du kunde vara samtidigt som du bara ville väl. Jag tror att du hade kunnat råda mig idag."

Nu är det dags för tv. Saknar dig Daniel - du vet att jag älskar dig!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0