Söderhamn.

Ja dit ska jag idag, för att jobba fram en modell för hur huvudhandledning av studenter skall fungera. Kul uppdrag, men tråkigt att åka till Söderhamn.
Var på HIG igår, hade undervisning för studenterna, gick ganska bra. Har stor hjälp av Anna Bending - tack.

Jag tror att jag har fått ett litet problem...eller nått liknande.
Alla problem är ju små i början men det här känns som om det här kan öka på sig lite.
Tack för hjälpen igår mitt hjärta, nu är det bara att jobba med de fakta man har och försöka göra det bästa av det.
Tänk att ett problem kan börja med trötthet....jag som älskar att sova! 
Ähh det löser sig så småningom!  


Funderingarna går ju lite till Saab oxå....Daniel jobbar på Saab. Undrar vad som händer nu. Men han kan ju bli lärare han med :). Nädå det är ju inte något bestämt ännu så vi får se. Men tajming har aldrig varit min grej! Så inte heller nu!

Ha en bra dag så ses vi kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0