Det var väl ett herrans liv.....

Över att jag inte skrivit på länge! Tänk att ni är som hökar...haha....
Jo idag skall jag skriva några rader. Har ju inte mått så bra, allt har på något sätt kommit ikapp mig nu och det var ju en upplevelse det med. Men det är ju inte februari än så jag håller ut.

Vad har hänt annars då? Bertil har åkt till australien och kommer hem igen 26/2. Jag har jobbat 4 dagar vilket var skönt. Det är ju något jag är bra på iaf, åtmoinstone vill jag gärna tro det. Livet börjar så sakterligt på att återgå till det normala igen. Och i och med det konstaterade jag att Linus fyller år på måndag, han blir 11 år, undrar var alla de 8 år jag missat tagit vägen. Det går för fort med våra våra barn hörrni! kanske skulle skaffa en till. En liten sladdis att skämma bort.

Kommentarer
Postat av: Anna

JAAAAAA det tycker jag att ni ska göra..<3

2009-01-16 @ 16:53:49
URL: http://www.nogg.se/corky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0