Februari....

En ängel påminnde mig och att jag själv har sagt att det skall bli bättre i februari, så nu är det bara att ta fasta på det och leva i ett elände fram till dess. Kanske kände jag på mig att allt det dåliga inte skulle ta slut den 9 december . Läste ängelns blogg idag och grät hejdlöst, du är så underbar. Det var så lite skrivet men sa så otroligt mycket som betyder allt för oss idag.

Har varit hem till Bertil och städat idag, 4 timmar tog det. Städa, tvätta, byta sängkläder å lite annat man gör för att få ett hem att kännas välkommnade. Det är ju begravning på torsdag så det lär ju se lite snyggt ut ifall några gäster kommer till honom före eller efter begravningen. Förresten så mår han bättre och kommer nog hem imorgon.

Pratade med Linda idag med, Peter har kommit hem men sover mest, det är fortfarande oklart om han får tillbaka full syn eller inte. Känns iaf bra att han är hemma.
Danne ringde till Calle så han fick åka och hälsa poå Bertil så vi kunde vara hemma idag, har bara slappat efter städet hos Bertil.
                                                   "Kärleken ser inte med ögonen utan med själen."



Kommentarer
Postat av: Annika

Av alla blommor här på jorden så finns det EN som jag inte plockar upp o sätter i vatten.Den blomman är du lilla vän..Den blomman ska stå där och tindra.Den ska Ge mig stöd och glädje i alla mina dagar.. Den kommer inte att vissna om jag låter den stå kvar,oröd.. Men.. det finns även en blomma till.Den står hemma hos dig..Och det är jag

2009-01-05 @ 16:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0