Sovmorgon....pyttsan då!

Ja inte blev det något sova idag heller, Danne jagar med Esther och Bringa sitter och ylar i sovrummet! Men man skulle ju kunna säga att det är en naturupplevelse.

Girls; igår var det äntligen dags för julklappsöppning, god mat och massor av skratt. Som jag behövde det. Känner mig som en annan människa idag. Konstigt att vi bara kan skratta åt allt och inget, men det är så det skall vara när man är riktiga vänner.
Fick en present av Bjarne jag med då vad Danne tyckte om den går väl att diskutera men jag var då mycket nöjd å det är det som räknas!

Idag blir det kryss med Anna kl 10, handling och sedan hem till Bertil och greja lite. Till middag blir det nog tacos framför Tv:n.  Anna ordnade Facebook åt mig igår så nu är ju jag superinne, måste bara se till att jag lär mig använda det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0