Emili och jag!

Ledig dag idag, både jag och Danne. Hade sovmorgon imorse vaknade 08:15 men somnade faktiskt om och vaknade kl 09:00. Anna kom hit och fikade en sväng innan jag och Emili drog iväg på shoppingrunda ti viken och Ikea. Har beställt sänglampor till stugan, handlat lite på bokia och tittat på lite saker i förberedande för lite olika saker.

Efter det blev det en runda på Ikea och dagens härmis, har köpt sängbord till stugan lika som Johanna har. har handlat en massa annat också men det skriver jag inte här. Emili och jag tog en liten fika också,bilder nedan, lite mor/dotter prat är ju alltid trevligt.

Ikväll har vi ätit tacos vid tv:n riktigt gott var det. Nu är det slöartid i soffan och dags att vila upp sig inför morgondagens arbetspass. Jag skall jobba ett kvällspass och det känns som om det var länge sedan jag gjorde det.

//S

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0