En trevlig dag!

Vart en riktigt trevlig dag idag. Har varit i kupolen och shoppat, Annika, Johanna och Kristoffer kom så vi träffades där.
Handlade en del till stugan och till barnen. Annika handlade som besatt idag, haha, men mycket nyttigt! Hon handlade en vagn så jag och Johanna hann titta igenom åters sortiment av vagnar;) mycket fint finns det!

När vi kom tillbaka till stugan var det fullt hus här, å det var så kul! Bosse och Kristina, Jimmy och Malin tittade förbi på deras genomresa genom Borlänge. Det r så det skall vara på semestern, spontana besök av trevliga vänner - Tack för det! När Annika och Johanna åkte hem stannade mitt bonusbarn kvar - Kristoffer - Så barnen har badat hela dagen och fiskat emellanåt. Vi har ätit spagetti och köttfärssås, fikat och vräkt i oss chips, ja vi har haft en riktig heldag.

Nu sitter pojkarna runt köksbordet och assisterar Danne när han sätter fäste på Krilles skateboard. Den är ceris/rosa och jättesnygg. Emili har precis pratat med Adam i telefonen, hon saknar honom. Det är så gulligt! Själv skall jag ta en loka och sätta mig vid tv:n, imorgon bär det av hem för ompackning och en blixtvisit på skansen och grönan innan vi skall åka till småland en vecka.

Vi hörs av snart igen!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0