Göra barn...

Imorse när jag satt och åt frukost var Martin Timell på tv och pratade om renoveringar av hus. Jag satt och lyssnade en stund och dom pratade om postrenoverings depression, vad är det tänkte jag. Men jag förstod att jag inte behövde fundera på det så mycket eftersom Timell likaställde det med att "göra barn stående i en kanot" och det ansåg han vara en smula onödigt. Därför valde jag att ignorera denna depression, men det var ett rätt bra uttryck.

Idag har vi vart på Ölands djur och nöjespark. Linus har badat, åkt karusell och ätit godis hela dagen. Idag har det varit en hel dag för ett barn, inga glasbruk eller annat tråkigt som han anser att mitt shoppande har varit. Men han måste få sitt han med. Daniel har badat med Linus och jag har suttit i solen och lyssnat på bok i min i-pod. Jag tycker ändå att det varit en skön dag. Just nu mår jag rätt bra av att inte göra nått annat än att ta det lungt och lyssna på bok.

Imorgon vet jag inte riktigt vad vi skall hitta på men jag skall ialla fall ha sovmorgon. Den här veckan har jag somnat tre på nätterna och vaknat ca 8 varje morgon så det känns som om jag ligger lite back på mitt sovkonto.
Nu blir det naturgodis och loka framför tv:n innan det är dags att försöka sova. Puss på er allihopa!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0