Hundutställning.

Jag och Emili har varit på hundutställning med Esther. det gick bra, hon fick en 1:a och ett HP så jag är nöjd. Hon är duktig våran lilla bäbis. det finns så mycket olika hundar både fina och inte så fina. Men det roligaste med att vara iväg är att titta hur folk beter sig och klär sig. Att inte folk har lite självinsikt. Jag kan se hej och hå ut jag med men jag försöker när jag skall ut bland folk. Jaja inte alla är lika perfekt som mig:))

Ibland blir jag så himla besviken, att en del kan göra en så ledsen utan att själv förstå det. Egentligen skall jag inte bry mig men hur skall jag kunna låta bli att bry mig när det berör mig och det jag gör?
Jag tror inte att jag skall ta upp frågan igen och se vad som händer. Jag kan ju alltid backa ur och skita i det!

Imorgon skall jag jobba förmiddag, hua vad det blir jobbigt att kliva upp 04:40. Men det är ju alltid så att det fungerar när jag väl kommer dit så det gör nog det imorgon också. Efter imorgon har jag bara torsdag kväll kvar sen har jag semester. Ska bli skönt, vi åker till stugan, knäpper av dannes mobil och är ledig, helt underbart!

Nu är det tv en stund sedan sova. Puss alla hjärtan!

//S

Kommentarer
Postat av: cecilia

Men det är då man måste tala om för dem att man blir ledsen. För de som inte förstår vad de gör måste få hjälp att förstå. Annars bara fortsätter det tror jag.

klem

2009-07-18 @ 22:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0