Innedag.

Ja idag har jag inte varit ute många minuter inte. Regnet öser ner och det blåser nå otroligt. Det bästa är ju att man hinner en hel del inne som annars alltid blir kvar. Jag har satt in papper i pärmar, strykt dukar och sängkläder och plocket ihop en del. Tänkte att jag skulle få dammsuget ikväll så det blir helgstädat idag.

Igår var Anjo och Magnus hit med pojkarna. Kul med främmande som man inte träffar så ofta. Tänk att gossarna är så himla söta. Casper lite blyg och försiktig och Jonathan precis som Linus, mer högt än lågt. Dom hade blivit kvar till 22 tiden igår men jag var ju tvungen att åka och jobba vid 20 tiden.


Nu har jag tre arbetspass kvar innan jag får semester, ska bli riktigt skönt faktiskt. Vi skall vara i stugan sen ska vi en vecka till småland.


Vill bara säga några väl valda till dig med ,du vackra kvinna. Det var som jag trodde och det gör mig så himla glad! Fast du missade fikat, och vart jättesen hem så är du fortfarande den jag helst av allt plockar reda efter för du har alltid en ordning i ditt kaos! Sköt om dig så ses vi väl snart igen för lite skratt och suckar över ett otroligt organiserat kaos!

//S
                             


Kommentarer
Postat av: camilla

meeen.. känner du Anjo och Magnus?? Hon är ju syster med Maria (minken) en av mina allra bästa vänner :D vilket sammanträffande...

2009-07-14 @ 00:14:10
URL: http://jeanpilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0