Kan inte sova.....

Så är det nu, jag kan inte sova på morgonen och inte på kvällen. Tänker på så himla mycket att det blir omöjligt. Kan ju bero på annat också, vad vet jag?

Jag tänker mycket, på allt, tolkar in saker och ting i ord som skrivs och sägs så ibland blir jag alldeles huvill. Det är så mycket som gör mig arg, ledsen och bara besviken men som jag kan ha missuppfattat. Därför säger jag inget utan bara ler och ser glad ut.
Sen finns det ju annat som får mig att må så himla bra, och det är dom sakerna som gör att det andra inte är så viktigt att kommentera ens.

Idag har hallen i stugan blivit målad, ljusgrå. Blev riktigt bra, så nu skall jag bara köpa en skänk och göra lite klädhängare så är det snart klart där med. Vi väntar på att svärfar skall ordna det här med avloppet sen så jag kan göra klart badrummet sen är allt klart. Jag tror att hon skulle ha gillat det, Birgitta, Jag gör så gott jag kan av det som vi pratat om innan hon dog. Jag vet nog rätt bra vad hon gillade.

Gonatt alla hjärtan, sov gott!

//S

Kommentarer
Postat av: cecilia

Japp och känner du så så gillar hon det du gör.

Ha en fin dag Sarah kram från ett soligt "Jädrans sås"

2009-07-22 @ 09:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0