Moln

Idag är det molningt ute, men varmt som man kan gissa att det är på ett visst ställe. Oljade altan och trappan igår, blev riktigt bra. Anna var hit och fikade också, vi träffas inte så ofta numera, hon jobbar och jag jobbar, vi går om varandra så vi är aldrig på byn samtidigt tror jag. Johanna och Marina har jag inte sett på 100 år. Vad är det som händer egentligen, varför umgås vi inte?? Men jag vet ju att det blir bättre, det blir det alltid!

Linus håller nog på att bli sjuk han med. Han har ont i halsen och tycker att det är jobbigt med värmen. Han brukar älska värmen annars. Emili är bara trött och vill sova. Daniel jobbar och skruvar bil på kvällarna, han trivs rätt bra med det tror jag. Och jag då.....vad vill jag.......jadu det får nog vänta det där som jag vill. det kommer att komma en dag när jag vaknar och säger att "idag skall jag bara göra det jag vill". Innan den dagen kommer så skall jag tvätta, städa, laga mat och passa upp på min älskade familj.

Ha en bra dag alla ni som tittar förbi.

//S

Kommentarer
Postat av: Johanna

saknar dejj

2009-07-02 @ 14:32:24
URL: http://www.nogg.se/JNilsen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0