Nattsudd!

Det har varit mycket nattsudd nu ett tag. Jobbar bara nätter den här schemaperioden. det är ganska skönt men saknar jobbarkompisarna lite, vi möts ju bara i skiftet. Många har semester och det är också lite tråkigt, fast kul för dom.

Igår innan jobbet packade vi Dannes bil, vi åker ju till stugan idag när jag kommer hem så han åker direkt från jobbet. Ska bli så skönt att åka dit bara vi och kunna ha lite kul. Vara lite ledig från allt ett tag. Jag vet att det kommer att innebära en massa jobbande men nu är det snart klart. Hoppas bara att det blir skapligt väder så barnen kan vara ute lite.

Har valt att berätta vad jag beslutat för en del av mina älskade vänner och det känns rätt bra. Kan vara skönt att ha någon att prata med om det. jag hoppas att det går bra så kanske några till kommer att förstå mitt beslut.

Nu är det dags för lite kontroller så nu skall jag jobba på lite. Puss på er alla sovande hjärtan. Dröm sött!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0