Regn

Idag regnar det, visst kan det vara skönt och bra men jag tycker att det är lite tråkigt. Men jag ska väl inte gnälla vi har haft fint väder länge nu.
Idag ska jag till tandläkaren med Emili, bara en rutinkontroll eftersom hon har tandställning. Efter det skall vi handla sen bär det av till Västerbo och avlämning av Emili hos Adam. Hon skall vara kvar till imorgon.

Själv skall jag iväg till jobbet inatt, jobbar mina sista två nätter för den här sommaren nu efter det har jag tre arbetspass kvar till semestern. Nu är det dags att tvätta lite innan jag skall ut och frakta barn och ta hem lite föda till familjen.

Puss på er och ha en strålande dag fast det regnar.

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0