Bollplanket.

Jag tror inte att jag skall skriva mer att jag har problem här på bloggen. Det hade en så otroligt negativ inverkan på er som läser. Mina problem kan alltid diskuteras på andra sätt än att jag skiver av mig här på bloggen. Förlåt att jag påverkat er negativt. Det var absolut inte min mening!

Emili och jag var och handlade igår. Massor av kläder till både Emili och Linus. Vi var både till Gävle och Valbo och handlade.
Emili köpte en klänning/tunika till midsommaraftonen, en ljusrosa som hon skall ha vita korta tights till. Hon kommer att vara jättefin. Hon skall åka med Adam och hans familj till Rättvik och fira midsommar. Själv skall jag jobba natt hela helgen.

Idag är det äntligen sol ute så jag skall försöka planerat alla mina plantor när jag har rensat alla land. Kanske kommer Anna hit och fikar idag, jag har inte sett henne sedan hon fick sitt körkort. Lille pungas får inte komma med heller, han har lunginflammation och då är inte Esther någon bra medicin.

Nu är det dags att hänga tvätt. Vi ses.


//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0