En känsla av höst!

Jadu idag kan man ju frysa ihjäl....6 gr ute, snålblåst och regn i luften. Var har sommar 30 gr strålande sol och svettningar tagit vägen? Tycker inte om när det blir så här kallt när det skall vara sommar. Ska försöka göra nått i hemmet idag, vet inte var jag skall börja men lite kan jag väl göra.

Sitter i soffan och tittar på top model, tycker det är kul att titta på. Det ger rätt bra perspektiv på hur ytligt livet kan vara men samtidigt så går flickorna som är med in för det till 100%. För dom är det här viktigt. Top model är ju nått som väldigt många flickor vill vara med i och det måste jag respektera.

Linus klev upp nu, han har sovmorgon idag och börjar 09.40. Han klädde på sig och gick direkt ut i garaget, det är också nått jag måste acceptera. Han blir så lik sin pappa, skruvar cyklar all sin lediga tid, såsmåningom kommer det att bli mopeder sen bilar och vips så är han Daniel jr. En vacker dag kommer en ung tjej att hata det där garaget lika mycket som jag har gjort. Men även hon kommer att lära sig att leva med det, jag har gjort det, och nu är det inte ett jätteproblem men det är skönt att klaga på garaget när det egentligen är nått annat som är fel:)

Ska plocka lite smått i köket nu. Puss och ha en bra dag!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0