Jordgubbar!

Så var natten gjord. På hemvägen stannade jag till på ivan och fick jordgubbar och mjölk till frulle, är inte det kärlek, att få jordgubbar och mjölk, en kopp kaffe, en massa skitprat och en stund i lekstugan. Ja jag är då helnöjd! Tack Kära hjärtat för en skön pratstund, för upplevelsen av dina pojkars morgonrutiner och för råd och tips inför en eventuell kommande börskris.

Jag har sovit en timme i solen, la mig i solen där skuggan sakta smög på och det var ju tur, det är lite för varmt i solen idag. Men det är ju så härligt för barnen när det är så här.
Barnen har badat hela dagen så i hemmet kan man se spår av bytta badkläder, gräs, sovandet i friggeboden och rester av frukost, fika och glassätande. Tänk att barn kan tro att sommarlov innebär total avsaknad av ansvar. Charmiga dom är dom små liven.

Nu skall jag slöa på altan en stund, tänka på det du sa och planera lite. Puss mitt gullhjärta!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0