Ledig.

Ja nu är jag klar med nätterna för den här gången då. Nu är jag ledig till fredag kväll då jag gör min sista natthelg för sommaren. Har jobbat tre natthelger i rad efter nästa.

Idag har jag haft sovmorgon, vaknade kl halv åtta. Varför skall man alltid vakna före tuppen när man väl får sova. jag la mig och läste en stund så jag somnade om och klev slutligen upp ca 9.45. Efter det har jag tvättat, plockat ihop lite och klippt ner lite buskar. Det blir så fort rörigt hemma när jag jobbar natt men det beror väl på att jag inte orkar plocka hela tiden när jag jobbar natt. Jag blir lite slö när jag nattjobbar.

Tänkte att jag och barnen skulle hitta på nått den här veckan, har inte frågat dom än men något måste vi hitta på. Dom har ju sommarlov och det blir en lång sommar om vi inte gör något. Nu skall jag hänga lite mer tvätt så puss och ha en underbar kväll!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0