Lördag eftermiddag.

Jahaja, sovit 5 timmar och skall jobba inatt igen, hur typiskt kan det bli. Enda dagen i universum när jag är pigg är när jag skulle behöva sova eftersom jag har två nätter kvar. suck.
Natten har varit rätt bra, ingen stress men ändå att göra. pernilla gick på semester imorse, orättvist ,men min semester kommer den med. En betydligt vackrare dag än denna hoppas jag.

Daniel har hämtat en Opel Ascona idag, det är som en del säger. Pojkar blir aldrig vuxen! En skitbil, ful färg, ful modell och inte särskilt charmig. det enda som är positivt är årsmodellen 1972. Jo jag är född då så jag vet hur himla gammal den är. Men hem till oss ska den! Ja nu har han fått sin drömbil så vi får väl se hur lång tid det tar att få ordning på den. det duger ju inte som den är, han måste ju få ändra på lite saker. ojojoj.

Nu är det dags för mig att hänga lite tvätt och plocka iordning lite på kontoret tror jag. Börjar kännas som om det har blivit lite ordning i huset iallafall.

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0