Matilda.

Jag tycker att Matilda är ett mycket vackert namn. Matilda låter snällt och gulligt på nått sätt. Ofta tror jag att namns betydelse för oss människor speglas av olika individer som påverkar våra liv. Igår påverkade Matilda hela mitt arbetspass. Allt var så väl förberett, rapporten var jättebra. Matilda har stenkoll på allt som hänt hennes patienter under hennes pass. Om jag blir sjuk så vill jag komma till dig Matilda, då vet jag att jag har en kompetent, positiv och mycket söt sjuksköterska som tar hand om mig så som hon själv skulle vilja bli bemött.

Jag tror att det är därför jag tycker om namnet Matilda. Så om jag av en händelse skulle döpa en dotter till så ska hon kanske heta Matilda! Tack för att du gav mig ett bra arbetspass genom din noggranhet och fantastiska kompetens!

Ha en bra dag sötnos!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0