Onsdag.

Har skjutsat Anna till viken idag. Vi har ätit på Mc Donalds och shoppat lite. Ingen stress, inga måsten, inget! Jag mår bra av sådana här dagar.  Hemmet ser ut som en svinstia men jag tror att det är dags att jag skiter i det. Jag skulle ändå inte bli förvånad om jag städar imorgon. Jag tror att jag är sån.

Linus och Danne har varit på skolresa idag, dom har varit till Orsa björnpark. Dagen hade varit bra. den började med att dom såg en björn i vild natur på vägen dit.
Dom har bara en vecka kvar till sommarlovet nu,barnen, sen blir  dom hemma till mitten på augusti. Skönt för dom tycker jag, dom behöver det nu.

Jag har varit med Emili till stallet idag med. Hon har blivit duktig! Det syns på henne att hon tycker att det är roligt.
När vi kom hem åt vi kycklingsallad som jag gjort iordning. Det är roligt att vara bara Emili och jag, vi pratar om allt möjligt så som man skall prata med sin dotter när hon är 14 år. Tänk att tiden har gått så fort. Snart har hon flyttat hemmifrån och har egen familj så det är bara att ta till vara på tiden och göra det bästa av den.

Det är nog det enda jag skulle vilja ändra på de sista 6 månaderna. jag skulle vilja ge barnen mer tid än vad jag gjort. Det känns lite som om jag har försummat dom lite för att göra annat. Men det har blivit ändring på det  nu.

Nu är det snart dags att sova för mig. tack för att du tog dig tiden att läsa lite hos mig. Vi ses kanske igen. Puss

//S  
                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0