Söndag kväll.

Ja nu är jag hemma igen. Helgen har vart bra, har hunnit med massor i stugan. Bertils sovrum är i det stora hela klart. Jag och Danne har flyttat in i vårt sovrum också. Det är inte klart med fönstret så jag har än så länge bara flyttat in sängarna, resten gör jag när jag färdigställa allt.

Mats har varit dit och dragit in vatten i nya badrummet - äntligen- så nu är det bara tranken som skall grävas ner innan vi kan börja använda toaletten. Ska bli skönt och åka dit och bara vara en helg. Har blivit mycket jobba där nu ett tag. Jag hade tänkt att det skulle vara klart när vi skall dit på semester så vi inte behöver hålla på hela den veckan.

Nu är det dags att packa upp lite så vi hörs senare!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0