Telefonen

Plötsligt ringer det, det är superkvinnan i andra änden, på en båt full med människor. Hon har kommit på något och vill bara att Linus skall veta. Hon är bra underbar. Ringer oss från en annan del av världen för att säga att han inte skall oroa sig.
Innan vi lägger på säger hon nått som ingen annan skulle säga. Hon bara säger att hon tänker på mig.....det säger ingen annan. Hon hade förstått att nått var fel och ville bara tala om att hon tänker på mig. Tänk att hon som har så mycket att göra tänker på mig.

Tack snälla Cissi, det betyder mycket!

*kram*

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag trodde jag sakt det nån gång..men då säger jag det igen JAG TÄNKER oxå på dig.o du vet att jag finns här..du får mer än gärna skrika ut din sorg o arghet för mig. Vänner är till för att lyssna på.. å jag finns o trodde att du kände det..men nu ska du veta det just här o nu.. Kram

2009-06-15 @ 17:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0